Pracownik biura podróży (warsztat elearning)

  • 210.00 PL
  • W serwisie od: 23/02/2021
  • Data modyfikacji: 23/02/2021
    • Opole, opolskie, Polska
    • Ilość wyświetleń: 118

 


Pracownik biura podróży (warsztat elearning)

Zapisz się na szkolenie i rozpocznij naukę już TERAZ!

Kategoria: Praca i Kariera/Obsługa Klienta

Typ szkolenia: E-learning i warsztaty na platformie do nauki

Koszt szkolenia: 210 zł brutto/os.

Cel: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.

Jak zapisać się na szkolenie?

www.julamedia.pl szkolenia Praca i Kariera

e-mail szkolenia@julamedia.pl

Dział szkoleń 794 794 008 

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Aktywność czasowa w szkoleniu Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia otrzymania dostępów do szkolenia. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.

Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2014 r.poz 622) wysyłane pocztą.

Program szkolenia:

1. Działalność biur podróży w Polsce

Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych, 

Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie, 

„Kodeks” Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych, 

Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.

2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE

3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie

Nowy dowód osobisty, 

Stary dowód osobisty, 

Paszport i jego zabezpieczenia, 

Paszport dyplomatyczny, 

Paszport służbowy MSZ, 

Genewski Dokument Podróży, 

Polski dokument podróży dla cudzoziemców, 

Mały Ruch Graniczny, 

Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.

4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy

Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe, 

Mowa ciała w praktyce, 

Zasady autoprezentacji, 

Sytuacje konfliktowe, 

Stres w pracy.

5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży

Sprzedawca – role i zadania, 

Bariery w komunikacji, 

Rodzaje klientów, 

Wybrane profile klientów biur podróży, 

Zasady argumentacji w ofercie handlowej, 

Polacy w podróży, 

Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży, 

Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży, 

Usługi turystyczne a prawa konsumenta, 

Zasady reklamacji w biurze podróży, 

Tabela frankfurcka, 

Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce, 

Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.

6. Wybrane systemy rezerwacji

Kod linii lotniczych IATA, 

Kod lotniska IATA, 

Unijna czarna lista linii lotniczych, 

MerlinX – Wybrane funkcje systemu, 

TOM – wybrane funkcje systemu.

7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych

Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych, 

Ubezpieczenia turystyczne.

8. Ćwiczenia i testy sprawdzające



Grupa docelowa:

Przyszli pracownicy biur podróży, 

Obecni pracownicy biur podróży, 

Przyszli agenci turystyczni, 

Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą, 

Studenci.

Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany

Szkolenie zawiera min.:

Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia, 

Prezentacje multimedialne, 

Materiały multimedialne, 

Słowniki, 

Plansze edukacyjne, 

Zadania warsztatowe.

Warunki zaliczenia:

Dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu oraz uzyskanie pełnej aktywności czasowej na platformie zgodnie z ofertą

Pozytywne zaliczenie zadań warsztatowych 

ZAPISY I KONTAKT

SZKOLENIA I WYDAWNICTWO JulaMedia

https://julamedia.pl/produkt/pracownika-biura-podrozy-warsztat-e-learning/
szkolenia@julamedia.pl
Dział szkoleń 794 794 008 (pn-pt 8.30-16.30) 


Telefon: 794794008

Podziel się

Przydatne informacje:

  • Jeśli masz podejrzenia, że dane ogłoszenie może być próba wprowadzenia w błąd - poinformuj nas o tym. Wystarczy, że z prawej strony w rozwijanym menu wybierzesz jedną z gotowych opcji.
  • Nigdy nie płać przy pomocy Western Union, Moneygram lub innych anonimowych usług płatniczych.
  • Nie kupuj i nie sprzedawaj po za teren Polski. Nie akceptuj również zagranicznych czeków.
  • Nasz serwis nie bierze czynnego udziału w transakcji kupna-sprzedaży, nie przyjmuje transakcji, nie zajmuje się wysyłką oraz nie udziela gwarancji kupującym / sprzedającym.


Podobne ogłoszenia

    

    Zobacz również

    Stwórz własną koszulkę Ubezpieczenia turystyczne Pasaż finansowy Zamów serwer + domenę 20% taniej Praca w Polsce Jobsora.com