Pracownik biura podróży (warsztat elearning)

  • 150.00 PL
  • W serwisie od: 18/04/2020
  • Data modyfikacji: 18/04/2020
    • Baczyn, zachodniopomorskie, Polska
    • Ilość wyświetleń: 90

Pracownik biura podróży (warsztat elearning)

Zapisz się na szkolenie i rozpocznij naukę już TERAZ!

Typ szkolenia: E-learning,testy i zadania praktyczne na platformie do nauki

Koszt PROMOCYJNY szkolenia: 150 zł brutto/os.


Cel: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Aktywność czasowa w szkoleniu Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia otrzymania dostępów do szkolenia. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.

Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2014 r.poz 622) wysyłane pocztą.

Program szkolenia:

1. Działalność biur podróży w Polsce

Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,

Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,

„Kodeks” Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,

Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.

2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE

3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie

Nowy dowód osobisty,

Stary dowód osobisty,

Paszport i jego zabezpieczenia,

Paszport dyplomatyczny,

Paszport służbowy MSZ,

Genewski Dokument Podróży,

Polski dokument podróży dla cudzoziemców,

Mały Ruch Graniczny,

Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.

4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy

Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,

Mowa ciała w praktyce,

Zasady autoprezentacji,

Sytuacje konfliktowe,

Stres w pracy.

5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży

Sprzedawca – role i zadania,

Bariery w komunikacji,

Rodzaje klientów,

Wybrane profile klientów biur podróży,

Zasady argumentacji w ofercie handlowej,

Polacy w podróży,

Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,

Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,

Usługi turystyczne a prawa konsumenta,

Zasady reklamacji w biurze podróży,

Tabela frankfurcka,

Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,

Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.

6. Wybrane systemy rezerwacji

Kod linii lotniczych IATA,

Kod lotniska IATA,

Unijna czarna lista linii lotniczych,

MerlinX – Wybrane funkcje systemu,

TOM – wybrane funkcje systemu.

7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych

Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,

Ubezpieczenia turystyczne.

8. Ćwiczenia i testy sprawdzające

Grupa docelowa:

Przyszli pracownicy biur podróży,

Obecni pracownicy biur podróży,

Przyszli agenci turystyczni,

Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,

Studenci.

Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany

Szkolenie zawiera min.:

Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,

Prezentacje multimedialne,

Materiały multimedialne,

Słowniki,

Plansze edukacyjne,

Zadania warsztatowe.

Warunki ukończenia:

- dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu oraz uzyskanie pełnej aktywności czasowej na platformie zgodnie z ofertą

- wykonanie zadań warsztatowych

Korzyści udziału w szkoleniu:

- możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,

- szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,

- nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia i zadania warsztatowe wykonuje się na platformie szkoleniowej,

- możliwość samodzielnego decydowania o czasie i tempie nauki,

- materiały szkoleniowe w różnych ciekawych formach

Zapisy

SZKOLENIA I WYDAWNICTWO JulaMedia
http://julamedia.pl/produkt/pracownika-biura-podro zy-warsztat-e-learning/

Dział szkoleń 794 794 008 (pn-pt 8.30-16.30)

Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest

Przydatne informacje:

  • Jeśli masz podejrzenia, że dane ogłoszenie może być próba wprowadzenia w błąd - poinformuj nas o tym. Wystarczy, że z prawej strony w rozwijanym menu wybierzesz jedną z gotowych opcji.
  • Nigdy nie płać przy pomocy Western Union, Moneygram lub innych anonimowych usług płatniczych.
  • Nie kupuj i nie sprzedawaj po za teren Polski. Nie akceptuj również zagranicznych czeków.
  • Nasz serwis nie bierze czynnego udziału w transakcji kupna-sprzedaży, nie przyjmuje transakcji, nie zajmuje się wysyłką oraz nie udziela gwarancji kupującym / sprzedającym.


Podobne ogłoszenia

    

    Zobacz również

    Stwórz własną koszulkę Ubezpieczenia turystyczne Pasaż finansowy Zamów serwer + domenę 20% taniej Praca w Polsce Jobsora.com