Najczęściej zadawane pytania

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej oferty. Wybierz interesującą Ci sekcję, a następnie kliknij w nią. W ten sposób wyświetlą się odpowiedzi na konkretne pytania. Jeśli na liście nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, to prosimy o przesłane go poprzez formularz kontaktowy.

Czy korzystanie z serwisu jest płatne?

Nie. Osoby zainteresowanie dostępnymi w serwisie ogłoszeniami nie ponoszą kosztów związanych z zapoznawaniem się z ofertami.

Spodoba mi się oferta. W jaki sposób mogę skontaktować się z jego ogłoszeniodawcą?

Po wejściu w daną ofertę, z jej prawej strony dostępny jest numer telefonu do ogłoszeniodawcy. Znajduje się tam również przycisk “Email do ogłoszeniodawcy”, który otwiera okno z formularzem kontaktowym. Wypełniony formularz trafi bezpośrednio do ogłoszeniodawcy.

Znalazłem błąd w ofercie. Jak mogę to zgłosić?

Przy każdej z ofert znajduje się przycisk Zgłoś błąd. W wyskakującym okienku pojawi się formularz, w którym możesz przesłać swoje uwagi.

Ile kosztuj dodanie ogłoszenia do serwisu?

Dodawanie ogłoszeń do naszego serwisu jest całkowicie bezpłatne.

Jak długo będzie wyświetlała się moja oferta?

Każda oferta dodana w serwisie będzie wyświetlać się przez okres 14 dni. Po tym czasie może zostać ponownie przedłużona.

Ile jednocześnie mogę dodać ofert?

Każdy zarejestrowany użytkownik serwisu, może dodać nieograniczoną liczbę swoich ofert.

W serwisie brakuje mi kategorii ogłoszeń. Czy można ją dodać?

Prosimy o przesłanie takiego zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy. Postaramy się ją dodać.

W serwisie brakuje mi lokalizacji. Czy można ją dodać?

Prosimy o przesłanie takiego zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy. Postaramy się ją dodać.

W serwisie brakuje mi dodatkowego pola w ofercie. Czy można go dodać?

Prosimy o przesłanie takiego zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy. Postaramy się ją dodać.

Czy mogę dodać daną ofertę więcej niż 1 raz?

Tak, pod warunkiem że dotyczy ona innego terminu lub lokalizacji.

Czy mogę dodać do oferty link do swojej strony?

Tak. Link do swojej strony można dodać w trakcie tworzenia oferty lub później podczas jej edycji. Dodany link będzie miał status linku śledzącego.

Czy można wykupić w serwisie dodatkowy banner reklamowy?

Tak. Poprosimy o kontakt w tej sprawie poprzez formularz kontaktowy.

Ile mogę dodać zdjęć do oferty?

Do każdej oferty można dodać maksymalnie 4 zdjęcia.

W jakim formacie mogę dodać zdjęcia?

Dozwolone typy obrazów to (png, jpg, jpeg).

Jaka jest maksymalna wielkość dodawanego zdjęcia?

Maksymalny rozmiar to 1 MB.

W jakim rozmiarze mogę dodać zdjęcie?

Zalecany rozmiar to 870x493px. Oczywiście zdjęcia mogą zostać przesłane w mniejszym rozmiarze.

Czy na zdjęciu w ofercie może znajdować się mój logotyp?

Jak najbardziej. Nie zabraniamy dodawania do oferty logotypu firmy szkoleniowej.

Czy dodane oferty można przedłużyć na kolejny okres?

Tak. Raz dodane do serwisu oferty szkoleń można bezpłatnie lub płatnie przedłużyć na kolejny okres.

Czy ofertę można przedłużyć?

Tak. Każda z dodanych ofert  będzie aktywna w serwisie przez 14 dni. Po upłynięciu tego okresu, ofertę można przedłużyć na kolejne 14 dni (bezpłatnie) lub 30 dni (oferta płatna – 5 zł / ofertę).

Ile razy można przedłużyć ofertę?

Nie stosuje w tym zakresie żadnych ograniczeń. Oferta  może zostać przedłużona dowolną liczbę razy o kolejne 14 lub 30 dni.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. Fakturę VAT wystawiamy do wszystkich  dodatkowych opcji wyróżnienia oferty. Faktura zostanie wysłana mailem na podany w zamówieniu adres email.

Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Tak. W tym celu należy w serwisie złożyć zamówienie na wybrane przez siebie opcje, a następnie jako metodę płatności wybrać przelew bankowy. Na koniec prośbę o fakturę proforma wraz z numerem zamówienia należy przesłać na adres kontakt@tudodam.pl

Jakie metody płatności dostępne są w serwisie?

W chwili obecnej za  dodatkowe opcje wyróżnienia można zapłacić przelewem tradycyjnym lub bramką płatności tpay.com

Czy za płatności tpay.com pobierana jest dodatkowa opłata?

Nie. Bez względu na wybraną opcję płatności, nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

Czy podane ceny zawierają podatek?

Tak. Wszystkie podane ceny zawierają podatek.

Gdzie mogę podać numer NIP?

Numer NIP podawany jest przy pierwszym składaniu zamówienia. Podgląd lub edycja danych możliwa jest tutaj: Dane do faktury

Gdzie mogę podać kod kuponu rabatowego?

Firmy szkoleniowe, które otrzymały od nas kupon rabatowy, mogą go wprowadzić w trakcie składania zamówienia: Strona zamówienia

kod rabatowy 1024x327 - FAQ

Pytania związane z migracją

W marcu 2022 r. dokonaliśmy zmiany oprogramowania, dzięki czemu dotychczasowy serwis zmienił swój wygląd i został dostosowany do obowiązujących standardów tworzenia stron.

W takim przypadku, upewnij się czy Twoje konto zostało przeniesione z poprzedniego serwisu. Kliknij w Zapomniałaś/łeś hasła?
Jeśli system nie znajdzie Twojego adresu email, to oznaczać będzie, że do dalszego korzystania z serwisu niezbędne będzie założenia nowego konta.

W trakcie procesu migracji, z przyczyn techniczno-organizacyjnych, część ogłoszeń dostępnych w poprzedniej wersji serwisu, nie została przeniesiona. Ponadto część z ogłoszeń została usunięta, ze względu na niezgodność z nowych regulaminem serwisu.

Napisz do nas na adres kontakt@tudodam.pl Postaramy się odnaleźć treść starych ogłoszeń i przesłać je do Ciebie.