Chcesz założyć sklep internetowy, ale nie wiesz które oprogramowanie wybrać? Dzięki naszemu symulatorowi, możesz swobodnie dodawać, edytować i tworzyć poszczególne elementy sklepu internetowego bez stresu oraz konieczności angażowania dużych środków finansowych i swojego cennego czasu. Sprawdź w praktyce jak łatwo możesz zarządzać sklepem internetowym. Przekonaj się dlaczego WordPress i WooCommerce to idealne rozwiązania dla Ciebie.
Czas
Dzięki naszemu symulatorowi, możesz swobodnie dodawać, edytować i tworzyć poszczególne elementy sklepu internetowego przez okres 60 dni.
Wygoda
Otrzymujesz w pełni skonfigurowany symulator sklepu internetowego bazujący na WordPress i WooCommerce
Oszczędność
Dzięki naszemu symulatorowi, możesz testować i lepiej poznać zasady działania sklepu internetowy bez stresu oraz konieczności angażowania dużych środków finansowych.
Funkcje
Symulator oferuje wszystkie najważniejsze funkcje, które umożliwiają tworzenie i zarządzenie sklepem internetowym oraz sprawną i wygodną obsługę klientów.
Funkcje dostępne w symulatorze:
- widgety ułatwiające tworzenie nowych układów strony,
- widgety produktów,
- przykładowe produktu, kategorie i tagi,
- generator raportów sprzedażowych,
- obsługa stanów magazynowych,
- obsługa różnych metod wysyłki,
- statystyki sklepu z podziałem na produkty i kategorie,
- obsługa zakupów z rejestracją / bez rejestracji,
- mailowe potwierdzenie złożenia / otrzymania zamówienia,
- konfigurowalne wiadomości e-mail w sklepie,
- obsługa kuponów rabatowych,
- dostosowanie do wymogów RODO i Ustawy o prawach konsumenta,
- porównywarka produktów,
- wyświetlanie nowych produktów, polecanych produktów i kategorii produktów na stronie głównej,
- szybki podgląd produktów bez konieczności wchodzenia na stronę produktu,
- możliwość przypisania różnych cen produktów różnym grupom klientów,
- możliwość dodania bloga
- lista życzeń,
- edytor pól w zamówieniu i koszyku,
- dodatkowa zakładka na karcie produktu np. z informacją o zasadach dostawy,
- układ produktów na stronie kategorii produktów: lista lub siatka,
- lista najczęściej zadawanych pytań,
- wyszukiwarka produktów,
- zarządzanie opiniami klientów,
- filtry dla produktów np. cenowe,
- mapa strony,
- opcja podziel się (share) na karcie produktu,
- slajder na stronie głównej,
- znaczek nowość i promocja przy wybranych produktach,
- newsletter i autoresponder z obsługą do 2 tys. użytkowników,
- instalacja tłumaczeń wtyczek.
- rozszerzenie ułatwiające pozycjonowanie sklepu.
Przegląd
- Kategoria: Nauka
- Czas trwania: 60 dni
- Termin rozpoczęcia: Dostęp natychmiastowy
- Kliknij i przejdź do oferty
Korzyści:
- Możliwość swobodnego dodawania i edytowania poszczególnych elementów sklepu np.
- dodawania różnych typów produktów oraz ich opisów,
- zmienia układu strony sklepu,
- tworzenia raportów sprzedażowych,
- zarządzania metodami płatności i wysyłki,
- zarządzania zamówieniami i bazą klientów,
- zarządzanie stanami magazynowymi,
- tworzenie i edycja kuponów,
- tworzenie i edycja maili wysyłanych do klientów,
- testowanie opcji cross-selling i up-selling,
- testowanie uzależnienia ceny od przynależności do określonej grupy klientów,
- dodawanie i edytowanie gotowych widgetów np. wyświetlających polecane produkty.
- Możliwość przetestowania działania sklepu zarówno jako klient, jak i jego administrator.