symulator600
    Polecane
    150 za osobę / za szt.(Stała)

    Chcesz założyć sklep internetowy, ale nie wiesz które oprogramowanie wybrać? Dzięki naszemu symulatorowi, możesz swobodnie dodawać, edytować i tworzyć poszczególne elementy sklepu internetowego bez stresu oraz konieczności angażowania dużych środków finansowych i swojego cennego czasu. Sprawdź w praktyce jak łatwo możesz zarządzać sklepem internetowym. Przekonaj się dlaczego WordPress i WooCommerce to idealne rozwiązania dla Ciebie.

    Czas
    Dzięki naszemu symulatorowi, możesz swobodnie dodawać, edytować i tworzyć poszczególne elementy sklepu internetowego przez okres 60 dni.

    Wygoda
    Otrzymujesz w pełni skonfigurowany symulator sklepu internetowego bazujący na WordPress i WooCommerce

    Oszczędność
    Dzięki naszemu symulatorowi, możesz testować i lepiej poznać zasady działania sklepu internetowy bez stresu oraz konieczności angażowania dużych środków finansowych.

    Funkcje
    Symulator oferuje wszystkie najważniejsze funkcje, które umożliwiają tworzenie i zarządzenie sklepem internetowym oraz sprawną i wygodną obsługę klientów.

    Funkcje dostępne w symulatorze:

    • widgety ułatwiające tworzenie nowych układów strony,
    • widgety produktów,
    • przykładowe produktu, kategorie i tagi,
    • generator raportów sprzedażowych,
    • obsługa stanów magazynowych,
    • obsługa różnych metod wysyłki,
    • statystyki sklepu z podziałem na produkty i kategorie,
    • obsługa zakupów z rejestracją / bez rejestracji,
    • mailowe potwierdzenie złożenia / otrzymania zamówienia,
    • konfigurowalne wiadomości e-mail w sklepie,
    • obsługa kuponów rabatowych,
    • dostosowanie do wymogów RODO i Ustawy o prawach konsumenta,
    • porównywarka produktów,
    • wyświetlanie nowych produktów, polecanych produktów i kategorii produktów na stronie głównej,
    • szybki podgląd produktów bez konieczności wchodzenia na stronę produktu,
    • możliwość przypisania różnych cen produktów różnym grupom klientów,
    • możliwość dodania bloga
    • lista życzeń,
    • edytor pól w zamówieniu i koszyku,
    • dodatkowa zakładka na karcie produktu np. z informacją o zasadach dostawy,
    • układ produktów na stronie kategorii produktów: lista lub siatka,
    • lista najczęściej zadawanych pytań,
    • wyszukiwarka produktów,
    • zarządzanie opiniami klientów,
    • filtry dla produktów np. cenowe,
    • mapa strony,
    • opcja podziel się (share) na karcie produktu,
    • slajder na stronie głównej,
    • znaczek nowość i promocja przy wybranych produktach,
    • newsletter i autoresponder z obsługą do 2 tys. użytkowników,
    • instalacja tłumaczeń wtyczek.
    • rozszerzenie ułatwiające pozycjonowanie sklepu.

    Przegląd

    Korzyści:

    • Możliwość swobodnego dodawania i edytowania poszczególnych elementów sklepu np.
    • dodawania różnych typów produktów oraz ich opisów,
    • zmienia układu strony sklepu,
    • tworzenia raportów sprzedażowych,
    • zarządzania metodami płatności i wysyłki,
    • zarządzania zamówieniami i bazą klientów,
    • zarządzanie stanami magazynowymi,
    • tworzenie i edycja kuponów,
    • tworzenie i edycja maili wysyłanych do klientów,
    • testowanie opcji cross-selling i up-selling,
    • testowanie uzależnienia ceny od przynależności do określonej grupy klientów,
    • dodawanie i edytowanie gotowych widgetów np. wyświetlających polecane produkty.
    • Możliwość przetestowania działania sklepu zarówno jako klient, jak i jego administrator.